Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Ljud - randomeffekt på hemsida

O

Omnia

Finns det någon kod för en random ljudeffekt? Som det t. ex. är på www.lordoftherings.net (flashsida iofs). Säg att man har 5 olika wav-filer, och de ska spelas upp slumpmässigt, så att man aldrig vet vilken man får höra. För att höra en annan (om man har tur) ljudfil uppdaterar man sidan. Hjälp, någon?

O

Omnia

Håller med dig ang bakgrundsljud, men nu gäller det endast ett "hello" eller "greetings" som kommer när man går in på startsidan. Har ett just nu, och det är väldigt uppskattat av medlemmarna.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6487 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Passar nog bäst i dagbok ändå... Hur gör man för att orka vara en så bra person som man egentligen skulle vilja vara? Både generellt...
Svar
8
· Visningar
325
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
6 254
Kropp&Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
4
· Visningar
821
  • Artikel
Dagbok Jag fyllde år i veckan. Jag tycker inte sånt är viktigt alls och har aldrig varit road av nåt firande. Men inte en enda vän hörde av...
Svar
11
· Visningar
1 025

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar