Ljudböcker man mår bra av

Har någon sagt Britta och Silver? Annars säger jag det :) (Tyvärr stör jag mig på inläsarna, men det är nog ett me problem.)
 
Harry Potter inläst på engelska av Stephen Fry :heart

Annars håller jag med om Jenny Colgan, jag gillar särskilt böckerna om Polly och Little Beach Street Bakery (Bageriet vid strandpromenaden på svenska)! Har dock bara läst/lyssnat på dem på engelska, så jag har inga garantier för hur de är på svenska.
 
Harry Potter inläst på engelska av Stephen Fry :heart

Annars håller jag med om Jenny Colgan, jag gillar särskilt böckerna om Polly och Little Beach Street Bakery (Bageriet vid strandpromenaden på svenska)! Har dock bara läst/lyssnat på dem på engelska, så jag har inga garantier för hur de är på svenska.
de är riktigt bra på svenska också :D
 
Blå gryning av E.P. Uggla
Är den värd att läsa klart alltså? Det är nog den enda boken jag slutat läsa mitt i för att jag tyckte den var så illa skriven 😅 men kan också varit jag som var grinig….


För fel good så rekommenderar jag ungefär allting av Marian Keyes och Unni Drougges böcker om Berit Hård.
 
Är den värd att läsa klart alltså? Det är nog den enda boken jag slutat läsa mitt i för att jag tyckte den var så illa skriven 😅 men kan också varit jag som var grinig….


För fel good så rekommenderar jag ungefär allting av Marian Keyes och Unni Drougges böcker om Berit Hård.
Jag älskade den 😅 tillräckligt för att hon hamnade i min senaste tatuering 🙈😅 IMG_20220707_150035.jpg
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Butros
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 735
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
889
Senast: Trasten
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 563
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp