Ljudbok/podd om hästar?

Dopy

Trådstartare
Har ni några tips på ljudböcker/poddar eller likande?
Jag älskar att lyssna på saker när jag fixar stallet, och skulle gärna lyssna på hästrelateraden grejer, men svårt att hitta något. Hittat ett par poddar, men känns som mer borde finnas mer poddar eller ljudböcker.

Har ni några tips? :)
 
Barbackapodden, vilket hästjobb, ridklubben, systrarna elfstrand och på spotify något i hästväg. Dessa lyssnar jag på, samt alla sommarpratare.
 
Har ni några tips på ljudböcker/poddar eller likande?
Jag älskar att lyssna på saker när jag fixar stallet, och skulle gärna lyssna på hästrelateraden grejer, men svårt att hitta något. Hittat ett par poddar, men känns som mer borde finnas mer poddar eller ljudböcker.

Har ni några tips? :)
Ridpodden (P3) om man inte lyssnat på den. Den är dock inte aktiv med nya program just nu utan det blir de gamla i så fall.
 
Även Lövsta har ju podd men tycker nog Swb var behagligare att lyssna på. En mental halvhalt har jag också lyssnat lite på.
 
Åh men det finns ju massor! Dessa lyssnar jag på, det finns ännu fler än dessa :)

Morotspodden
The Willing Equine (Amerikansk)
Häst och ryttare - en podcast med Susanna och Tina
Equipodden
Equinect
Come along for the ride (Australiensisk)
Miopodden
In the spirit of horse (Amerikansk)
Daily strides podcast for Equestrians (Engelsk)
 
Anna Sellberg skriver deckare med mycket hästar i, huvudpersonen är hästägare och veterinär. De finns som ljudböcker.
 

Liknande trådar

Träning Hej! Var kan jag hitta info om igångsättning sv häst som stått av olika anledningar? Vill gärna ha ett schema för träning där hästen...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 849
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 767
Senast: Solstig
·
Samhälle Funderar ni någonsin över er konsumtion av kultur? Jag läser mycket skönlitteratur, lyssnar på musik, på poddar, läser nyheter och...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 199
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp