JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ljusa tider för Ydreföretag
Moderator
Det här med stall
Dagbok När jag började rida Tant, stod hon på stall O. Det var nära mig, fanns litet ridhus (20*40m) och STOR paddock (40*70m, typ). Dock var...
Startad av Elo
3 Okt 2018
Svar: 12
Visningar: 3 420
Dagbok
Spökar i stall?
Gnägg Alltså jag har varit lite kluven gällande spöken... Men flyttade till ett nytt stall för ett par veckor sedan o jag vågar verkligen inte...
Startad av Marye
15 Feb 2014
Svar: 44
Visningar: 7 338
Hästmänniska
Vad tror ni!?? Bra eller önskedröm?
Anläggning Bor i ganska häst-tät kommun om ca 15000 invånare. Funderar på att bygga mellanstor anläggning för inackorderingar. Detta skall finnas...
Startad av Dressyrmuppan
4 Nov 2013
Svar: 76
Visningar: 10 678
Hästmänniska
Stallfrågan i Ånestad utreds - prioriterat ärende
Hästnyheter (Corren (Östgöta Correspondenten))
Kommunen har avsatt pengar för att utreda var det kan vara lämpligt att bygga ett nytt ridhus. Ett...
Startad av Gunnar
12 Jun 2010
Svar: 0
Visningar: 808
Hästnyheter
Den perfekta lägenheten
Dagbok Hämtade även ut paketet från ikea. Badrummet blev över förväntan, nästan så jag börjar längta till fotograferingen…
Habina
6 minuter sedan
Svar: 289
Visningar: 17 917
Dagbok
Öster om Vänern
Tjatter Har inget svar, men tack för att du ställer den frågan för jag har velat fråga om ett annat djur i "min" tråd om bostadsorter men inte...
Niyama
8 minuter sedan
FÅRtråden
Lantbruksdjur Vi har något slags plommon på tomten, taggigt med beska frukter. Det slår skott flitigt. Kan man ge sådant till fåren? Jag försöker...
Sryoqwe
Idag kl 14:41
Svar: 1 202
Visningar: 235 353
Djur
Nääär vänder det?
Katthälsa Har man uteslutit EPI? Exokrin pankreasinsufficiens. Ovanligt men förekommer och ger ofta brist på B12-vitamin.
Malibu_Stacy
Igår kl 23:55
Svar: 2
Visningar: 132
Katt
Dressyrryttare tillgång till ridhus?
Dressyr Du som tränar och/eller tävlar dressyr (andra grenar går också bra men jag tänkte inte på er som har unghäst på tillväxt eller som är...
Startad av JohannaB
Igår kl 07:59
Svar: 33
Visningar: 837
Grenar