Ljusa upp filmer.

YlvaG

Trådstartare
Ja, kan man ljusa upp filmer på något vis? Jag kan säga att Movie Maker funkar inte för mig så det är ingen idé att föreslå det ;) Finns det något annat bra program för att göra filmer och även ljusa upp?
 
Sv: Ljusa upp filmer.

Lite svårare.
Måste vara någon editor fast just nu vet jag ingen bra enkel en utan mer avancerade som tar sin tid att lära sig

Kanske Virtualdub fixar ditt problem fast har man aldrig jobbat med programmer så kan det vara svårt att sätta sig in i det.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ljusa upp filmer.

stäng av hårdvaruacceleration, och använd powerstrip för att dra upp gamman på skärmen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: sicx
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 226
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Det är bara tre dagar kvar innan det vänder och blir ljusare. Årets längsta natt är i år 22 dec om min almanacka visar rätt. Sällan har...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 110
Senast: Lilla
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
381
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp