Ljusa upp filmer.

YlvaG

Trådstartare
Ja, kan man ljusa upp filmer på något vis? Jag kan säga att Movie Maker funkar inte för mig så det är ingen idé att föreslå det ;) Finns det något annat bra program för att göra filmer och även ljusa upp?

Sv: Ljusa upp filmer.

Lite svårare.
Måste vara någon editor fast just nu vet jag ingen bra enkel en utan mer avancerade som tar sin tid att lära sig

Kanske Virtualdub fixar ditt problem fast har man aldrig jobbat med programmer så kan det vara svårt att sätta sig in i det.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
276
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 419
Senast: LinnK
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 693
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
965
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka