Lobelias meditations och mindfulnesscenter (Ulvlek)

Jag kanske inte lever i morgon men hoppas alla goda behåller greppet och röstar ut den sista ulven! Det är ju ingen hemlighet vem jag misstänker så may the force be with you 😊
 
(anledningen till karamell före cirkus

Kan vara att en röst var trollad till att inte få Rösta på cirkus idag...
Lyan kan ha trott att cirkus skulle bli siad idag.. Jag säger idag då allt innan natt DL i morgon får räknas som idag fastän klockan över 24.
 
Efter ett par intensiva dagar med stora bortfall bland både deltagare och ledare, så vaknar de kvarvarande deltagarna på lördagsmorgonen till ett övergivet läger. Gurun Addubhalladug (cirkus) har under natten packat ihop, och lämnat grinden öppen.

Grattis goda!

(Då ulvarna inte käkat inatt så tolkar vi LL det som WO)
 
1. HeffaklumpenSiare
2 qitisBybo
3. QueenlilithPräst
4. OliveHäxa
5. MadalistoUlv
6. cirkusUlv
7. KlaraBybo
8. hemligBybo
9. EloÄngel
10. FioBrevbärare
11. LenaSpion
12. Karamellond fe


Dag1

Ängeln skyddar LenaH
Häxan förhäxar Cirkus
Onda fen skaffar spioninfo
Ulvarna Käkar QItis
Spåmannen spår Olive och Madalitso (häxa)


Oitis blir käk
QueenLilith lynchas


Dag 2

Ulvarna käkar LenaH
Ängeln skyddar Elo
Spåmannen spår cirkus och Olive (Häxa)

LenaH blir käk Spion
Madalisto Ulv



Dag 3

Spåmannen spår hemlig och fio (bybo)
Ulvarna käkar Klara
Goda lyan skickar förhäxning till Heffaklumpen (som konfiskeras)
Ängeln Skyddar Cirkus

Klara käkas
Olive Lynchas


Dag 4

Goda lyan skickar en sia till fio (brevbärare)
Brevbäraren siar Heffaklumpen - verkställs inte
Ängeln skyddar fio
Spåmannen spår cirkus och Elo (ulv) - verkställs inte
Brevbäraren skickar en extraröst till Elo


Karamelldrottningen lynchas
Ulvarna käkar just ingenting.
 
Tack för kul lek även om jag insåg direkt att @Elo skrivit under min dödsdom! :rofl:
Alltså, jag fattade inte att det var Elo som var ängel, jag trodde det var @Klara . :)
 
Och jag är mest nöjd med att jag prickade in @cirkus i lyan efter att Hemlig inte dog i dl1 :D fattade ju att hon torde vara god
Och funderade ju i att det också kunde vara väldigt troligt att alla tre uppe för Lynch i dl1 var goda
Men trodde @Elo var ulv igår när hon misstänkte Heffa. :cool:
 
Varför siade du Heffaklumpen @fio ? Trodde du skulle sia cirkus :p
Jag ville egentligen spå hemlig och cirkus men ville inte göra samma sak som i DL innan så valde två helt nya. Då blev det fio och hemlig

Tänkte inte på att jag faktiskt aldrig fick veta cirkus roll natten innan, hade jag tänkt på det hade jag nog stått kvar vid cirkus :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 603
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 723
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 454
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 040
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp