Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är nio dagar kvar tills jag ska träffa psykologen. Jag hoppas på att det kommer att ge något.

I morse vaknade jag tidigt men hade ingen lust att gå upp så jag somnade om och sov några timmar till. Jag ligger fortfarande kvar i sängen och är inte motiverad att kliva upp. Men om ett par timmar ska jag bort till islänningen igen. Det blir en promenad tillsammans med ägaren.

Jag undrar om jag någonsin kommer att hitta tillbaka till entusiasm och lust att göra saker. Jag gör liksom bara ett minimum av vad jag måste. Resten skiter jag i. Det finns mycket jag tänker att jag ska göra, men som jag inte tar tag i. Det skjuts på framtiden hela tiden.

Men nu börjar blåsan säga att jag måste på toa. Lika bra att kliva upp. Sen behöver jag hämta in mer ved. Det går åt nu när vi har så kallt.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
899
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara sova. Sova bort mitt liv. Så skönt att få somna på kvällen, men en plåga att vakna på morgonen. Vill inte kliva upp så jag...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Sov till elva. Men det var ändå förvånansvärt tidigt att kliva upp då jag var uppe en timme mitt i natten. Vaknade av att jag petade mig...
2
Svar
35
· Visningar
3 414

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Hat
  • Hyra ut rum i lgh?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp