Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Löshår på premiering?

B

**BORTTAGEN**

Undrar just omdet här kommer rätt nu?
Jag är det tillåtet att fylla ut en pannlugg med löshår? Mitt llilla busfrö har kliat bort en hel del pannlugg under sommaren inget annat utan bara pannluggen, men den gör rätt mkt för utseendet...
Någon som vet någonting om det?

B

**BORTTAGEN**

attans :Dfast jag måste ju medge att det var vad jag misstänkte. Vart kan man kolla upp sådant tror du?

B

**BORTTAGEN**

Vad är det för ras? Ridponnyer och halvblod kan knoppas, kanske det går att fixa till det lite då?

Blomman

oftaq flätas ju luggen på kallbloden på premieringen. jag kan personligen inte se nåt problem med att fästa en fläta med löshår. jag menar, det påverkar ju inte hästens avelsvärde heller... men ring och fråga din rasförening!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6492 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Det är ju galet, en gallerist hörde av sig till mig efter att ha sett mina fotografier och vill gärna ställa ut dom, liksom varför blev...
Svar
4
· Visningar
282
Avel Hoppas jag lagt detta på rätt ställe, annars får den flyttas... Jag har en undran om någon vet om ifall ni vet en häst som har en färg...
Svar
13
· Visningar
1 326
Katthälsa Min katt opererades i går och ska nu gå med tratt/krage i 14 dagar tills stygnen tas bort. Jag har aldrig haft tratt på någon katt...
Svar
11
· Visningar
441
Foder&Strö Hej! Lite konstig fråga kanske för er som kan sånt här! Men jag har precis börjat lära mig om att räkna ut foderstat och sånt och nu...
2
Svar
28
· Visningar
1 402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare 2021
  • Föl 2021

Omröstningar