Löshår på premiering?

B

**BORTTAGEN**

Undrar just omdet här kommer rätt nu?
Jag är det tillåtet att fylla ut en pannlugg med löshår? Mitt llilla busfrö har kliat bort en hel del pannlugg under sommaren inget annat utan bara pannluggen, men den gör rätt mkt för utseendet...
Någon som vet någonting om det?
 
attans :Dfast jag måste ju medge att det var vad jag misstänkte. Vart kan man kolla upp sådant tror du?
 
Vad är det för ras? Ridponnyer och halvblod kan knoppas, kanske det går att fixa till det lite då?

Blomman
 
oftaq flätas ju luggen på kallbloden på premieringen. jag kan personligen inte se nåt problem med att fästa en fläta med löshår. jag menar, det påverkar ju inte hästens avelsvärde heller... men ring och fråga din rasförening!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 683
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: Wille
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 911
Senast: Snubbelfot
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp