Bukefalos 28 år!

Logga in med vista?

S

silverblom

Varför går det inte att logga in på buke med windows vista? skriver in användarnamn& lösen och sen kommer rutan "tack för att du loggade in bla bla" upp och sedan kommer jag tillbaka till sidan men då är jag ändå inte inloggad!:confused:

Varför är det så? Vad kan man göra åt det?
 
Sv: Logga in med vista?

åhh jag hatar windows vista!

kan tyvärr inte hjälpa dig, men förstår att de är sjukt störigt!
 
Sv: Logga in med vista?

Jaa, fast det är bara buke som krånglar.. allt annat verkar funka än så länge iaf ;)
 
Sv: Logga in med vista?

Har du testat att trycka F5 eller klicka på något underforum i menyn, efter det att du loggat in?
Jag har nämligen samma "problem" i Opera. Man ser alltså inte inloggad ut, trots att man är det. Först när jag begär en ny sida från Buke står det alltså "Välkommen tillbaka, nidron" i övre högra hörnet :)
 
Sv: Logga in med vista?

Eftersom Vista inte är en webläsare så har jag svårt att tro att det är där problemet ligger...
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 557
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 987
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver...
Svar
6
· Visningar
671
Senast: Migo
·
IT & mobiler Jag håller på och lägger in lägger in källhänvisningar kontinuerligt. Hittills har jag gjort så att jag tryckt på hantera källor...
Svar
6
· Visningar
683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp