Bukefalos 28 år!

MissFideli

Trådstartare
Jag kan inte logga ut mig från Buke? Får frågan om jag vill logga ur, svarar ja, , cookies rensas, sen ska jag välja om jag vill komma till huvudsidan eller föregående och vad jag än klickar på där så är jag inloggad igen?
 
Sv: Logga ur?

Ja och det har jag haft mer eller mindre hela tiden i 8 år, men ändå har jag kunnat logga ut :idea:
 
Sv: Logga ur?

Stänger du ned webläsaren också? Ibland hänger man kvar med inloggning även om man har loggat ut och går vidare och sen går 'tillbaka till buke men vid ny session/uppdatering så hoppar man ur liksom.
 
Sv: Logga ur?

Testat igen och det funkar inte. Trycker på logga ur, det står cookies rensas. Stängde ner Firefox, öppnade upp den igen och gick in på Buke och nog 17 är jag fortfarande inloggad.
 
Sv: Logga ur?

Finns det något rimligt skäl att logga ut från buke

Jag undrar detsamma.
Om man nu skulle logga ut från buke - vad skulle man DÅ göra?
Och ännu viktigare, om man släpper tangentbordet helt - försvinner man ut i tomma intet/rymden då? :angel:
 
Sv: Logga ur?

Haha Sitter och fnissar för mig själv så morgonkaffet hamnade lite utanför mun:rofl:

Altså, de får gånger jag faktiskt har loggat ut mig(för en annan bukefalist skull i så fall.. ;)) blir jag så jäkla osäker, hela skärmen blir grå, och sen frågan-Är du säker på att du vill logga ut(eller vad det nu står hehe)
Och varje gång, så tvekar jag en lång stund och läser texten minst två gånger innan jag klickar osäkert på knappen. :D


Och ja, man hamnar o tomma intet, blir helt hanikappad och kan inte baka en gos sockerkaka, kan inte klaga på grannen eller leta efter hingst. :angel::rofl:
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 616
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har mått ganska bra nu i juli. Har kunnat minska på flera ångest- och sömnmediciner och känt mig lugn ändå. Men så ringde nån från...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: Rosett
·
Bukefalos Vet inte vilken tråd jag ska skriva det här i, men i alla fall så händer det gång på gång för mig att det inte går att logga in eller...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
576
Senast: tgd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp