Bukefalos 28 år!

Loggas ut från internet

T

Thisiswhy

Har ett problem med min dator till det trådlösa nätverket hemma.

Alla andra datorer fungerar mot internet utan problem. Det är bara min som krånglar. Problemet är att efter att jag loggar in på internet så loggas jag ut igen efter 5-10 min. Därför måste jag logga in om och om igen eftersom jag hela tiden loggas ut.
Ibland loggas jag ut igen i några sekunder och den loggar sedan in automatiskt men oftast måste jag skriva in lösenordet och sedan logga in manuellt.

När jag försöker reparera nätverket så står det att IP-adressen inte kan förnyas.

Någon som har någon idé på vad som kan fungera?

Riktigt irriterande att behöva logga in 6-10 gånger per timme :crazy:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Fideli
·
Juridik & Ekonomi Så var det dags igen då. Jag får en påminnelse från ett av alla våra fraktbolag (på företaget), som kommit bort i posten eller mail. På...
Svar
5
· Visningar
1 112
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 090
Senast: Amaranthe
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp