Loka Brunn – spa

Blueberry

Trådstartare
Nästa vecka ska jag på enhetskonferens med jobbet, vi ska till Loka brunn. Jag har aldrig varit där förut, men har alltid velat åka dit och tänker unna mig något göttigt i deras spa.

Ni som har varit där – vad rekommenderar ni?
Gyttjebädd låter onekligen lockande, eller är kurbad något att satsa på?
 
Åh vad härligt med spa :) min erfarenhet av behandlingar säger mig att ha gott om tid både före och efter den. Det är inte skönt att skutta upp från ex. massagen och stressa iväg till någon gemensam aktivitet.
 
Åh vad härligt med spa :) min erfarenhet av behandlingar säger mig att ha gott om tid både före och efter den. Det är inte skönt att skutta upp från ex. massagen och stressa iväg till någon gemensam aktivitet.

Precis!
Vi äter ganska sen middag, så jag har ganska många timmar på mig :)
 
Tänk också på att kolla att behandlingen är anpassad för gravida ;) Det tyckte jag tyvärr begränsade utbudet ordentligt när vi var på spa.

Annars är maten på Loka gudomligt god!
 
Om du inte mår illa så är en ansiktsbehandling underbart skönt :) Går du på gyttjebadet får du ge en recension här :)
 
Men alltså detta:

"Gyttjebädd med del/helkroppsmassage 50/70 min 750/995 kr
Lokas egen gyttja som värmer och mjukar upp dina muskler. Därefter en djupgående massage."

Det låter ju cirka 100 % underbart.

Jag ringer och kollar om det går att vara gravid på gyttjebädden :angel:
 
Det fick inte att vara gravid på gyttjebädden, utan det blev en ansiktsbehandling och färgning av fransar och (formninga av) ögonbryn. SÅ LJUVLIGT! Och vi badade i vattensalongen, vattnet var liksom varmare än kroppstemperatur. :D
Jag var så himla nöjd och foglig efteråt :love:

Middagen vad också fantastiskt god.

Jag har ingenting att gnälla på. :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har drabbats av något helt oförklarligt sug efter lyx. O_o Förstår inte riktigt varför, jag har alltid varit rätt enkel i mitt...
2
Svar
22
· Visningar
2 957
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 765
Senast: Ramona
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 046
Senast: jemeni
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 275
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp