London weekend boende

Badger

Trådstartare
Ush nu ska vi åka på en weekend till London och det finns alldeles för många hotell, eller för få, att välja mellan.

Är det någon som kan tipsa? Tar gärna tips på lite vadsomhelst men idealet vore:

Inte så dyrt, B&B fungerar om det är trevligt och man kan komma sent och kanske lämna väskor sista dagen.
Jag är livrädd för kackerlackor och möss och vägglöss och liknande (antar att det kan finnas ohyra lite varstans). Myror är ok det har jag bott med på Londonhotell tidigare. Turistigt är ok.

Fast egentligen vill vi bara ha ett vanligt hederligt hotellrum utan extra som känns hm just trevligt och gärna frukost. Gärna nära en tunnelbana, ännu hellre nära British museum. Det verkar bara så svårt att hitta. Hjälp. :D
 
Ush nu ska vi åka på en weekend till London och det finns alldeles för många hotell, eller för få, att välja mellan.

Är det någon som kan tipsa? Tar gärna tips på lite vadsomhelst men idealet vore:

Inte så dyrt, B&B fungerar om det är trevligt och man kan komma sent och kanske lämna väskor sista dagen.
Jag är livrädd för kackerlackor och möss och vägglöss och liknande (antar att det kan finnas ohyra lite varstans). Myror är ok det har jag bott med på Londonhotell tidigare. Turistigt är ok.

Fast egentligen vill vi bara ha ett vanligt hederligt hotellrum utan extra som känns hm just trevligt och gärna frukost. Gärna nära en tunnelbana, ännu hellre nära British museum. Det verkar bara så svårt att hitta. Hjälp. :D
Vi bodde nära Paddington station. Positivt överraskad, jag tror det området var väsentligt sunkigare för 20 år sedan när jag var i London sist. Mycket hotell, prisvärda tror jag. Bra med buss och Tuben.
 
St Giles kanske? Det är ju ett hotell dock, men väldigt bra läge alldeles nära British Museum m.m. Finns bra frukostställen runtomkring också om man inte vill ha hotellets.
 
St Giles kanske? Det är ju ett hotell dock, men väldigt bra läge alldeles nära British Museum m.m. Finns bra frukostställen runtomkring också om man inte vill ha hotellets.
Ok, vi funderade på det. Men nu rekommenderade en vän Hotel Russel som ligger bredvid Giles. Ser om vi hugger det. Det verkar inte vara ett modernt hotell.
 
Tune hotel paddington rekommenderar jag. Det är jättefräscht och man betalar för det man vill ha.
Grundpriset är bara för rummet sen lägger man till om man vill ha tv, hårtork, säkerhetsskåp mm.
 
Vi brukar bo på Mermaid suites, ligger på en parallellgata till Oxford street, när Bond street. Fräscht och bra läge till rimliga pengar! Frukosten är bra för att vara London :)
 

Liknande trådar

Äldre Ska åka till Newmarket och gå på löp med några gamla stallkompisar i oktober. Eftersom det uppdagades att resten av sällskapet var...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: Libra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp