Loppisfynd

Tilly_85

Trådstartare
Har hoppat runt på loppisar i sommar och njutit av sol och folkmängden (i lagom dos). Är det några andra här som uppskattar loppisar, gärna köper second hand eller hittat något kul på aktion?

Vill gärna höra vilka fynd ni gjort av sådant som kanske bytt händer, 1,2 eller fler gånger i sommar 🌞

Jag själv har köpt en del leksaker vilket alltid är kul, mest för barna men även för min plånbok 😁👌 men det köpet jag är mest nöjd med är ändå en jättefin sommarklänning för 5 kr!! Den sitter jättebra på och passar både på stranden och en finare middag 😍

Oooh, och en söt liten hylla med knottar till uterummet, för 100:-, där min pallea panna hänger och sprider god stämning ^^ 🎉
 
Har hoppat runt på loppisar i sommar och njutit av sol och folkmängden (i lagom dos). Är det några andra här som uppskattar loppisar, gärna köper second hand eller hittat något kul på aktion?

Vill gärna höra vilka fynd ni gjort av sådant som kanske bytt händer, 1,2 eller fler gånger i sommar 🌞

Jag själv har köpt en del leksaker vilket alltid är kul, mest för barna men även för min plånbok 😁👌 men det köpet jag är mest nöjd med är ändå en jättefin sommarklänning för 5 kr!! Den sitter jättebra på och passar både på stranden och en finare middag 😍

Oooh, och en söt liten hylla med knottar till uterummet, för 100:-, där min pallea panna hänger och sprider god stämning ^^ 🎉

Två små inramade tavlor med blommor som passade perfekt i nybyggda uterummet. Bakluckeloppis för 20 kr / styck.
Och vinglas med fina blomfötter för 10 kr stycket till samma uterum.
 
Två små inramade tavlor med blommor som passade perfekt i nybyggda uterummet. Bakluckeloppis för 20 kr / styck.
Och vinglas med fina blomfötter för 10 kr stycket till samma uterum.
Åh det låter fint, speciellt blomfötter på vinglas lät spännande 👌🌸🌸
 
Min hylla, är väldigt mysigt på kvällen med tända ljus uppe på hyllan. Har inte fått möjlighet för att använda min paella panna än, den ser alldeles för fin och ny ut just nu 😅

IMG_20220831_164042835.jpg
 
Köpte även några päron i olika storlekar, 5kr st, även dom står på balkongen.
 

Bifogade filer

  • FB_IMG_1661997806681.jpg
    FB_IMG_1661997806681.jpg
    111,3 KB · Visningar: 27

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp