Lösenordsskydda dokument

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Meazs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 242
M

Meazs

Skulle behöva lite hjälp så att jag kan hålla lite hemligheter :).
Jag vill lösenordsskydda dokument i Microsoft Word (Office 2007), men hur gör man egentligen?

Sv: Lösenordsskydda dokument

Ett alternativ är att klicka på Office-knappen(den runda längst upp till vänster), Prepare(Förbered) och sedan Encrypt Document(Kryptera dokument) :)

Senast ändrad:
Sv: Lösenordsskydda dokument

nu vet jag inte hur det fungerar i office, är det så enkelt som nidron skriver så är det ju enkelt..

annars är det enkelt att lösenordsskydda zip och rarfiler.. bara att välja lösenordsskyddad i komprimeringsalternativen.

Liknande trådar

IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
935
Senast: Rosett
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 957
Senast: Sel
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
561
IT & mobiler Hjälp! Jag kan inte använda mitt MS-paket som jag köpte tillsammans med datorn 2022. Det går inte att komma i kontakt med Microsoft och...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka