Nebraska

Trådstartare
Har vi redan sett kullens kung på banan?
Det var i alla fall länge sen Lines såg en sån komplett unghäst. :d .
 
Sv: Lotto

han har jag passat i några veckor :love: en väldigt snygg och trevlig häst med en enorm talang, men det är nog en annan av Goops 3-åringar som jag tror mer på som inte har kommit ut på tävlingsbanan än :D
 
Sv: Lotto

Lovelorn? :love:

Jag har inte sett Lotto ännu, så jag har ingen åsikt där.
 
Sv: Lotto

jag har nog sett henne i hagen men jag har inte haft hand om henne :)

Kadabra: nix Lovelorn kom till det stallet efter jag hade åkt så det är en annan jag tänker på.. vill inte gå ut med namn eftersom man aldrig vet hur dom funkar när dom väl kommer ut på banan men hon är nog den mest talangfullaste häst jag kört nån gång tror jag :love: :love: :love:
 
Sv: Lotto

Jag tror stenhårt på förra årets stjärna Filoxenia Light
 
Sv: Lotto

han har jag passat i några veckor :love: en väldigt snygg och trevlig häst med en enorm talang, men det är nog en annan av Goops 3-åringar som jag tror mer på som inte har kommit ut på tävlingsbanan än :D

Kan det vara Haver? :smirk:
 

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
847
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Viva
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp