Louise, 19, knivhöggs i stallet av okänd man

Louise Rosendahl, 19, skulle släppa ut hästarna – när hon överfölls av en okänd knivman i stallet.
Han högg Louise i benet innan han flydde i en vit skåpbil.
– Jag förstod ingenting, det var otäckt, säger Louise Rosendahl.
 
När jag var på infomöte med polisen här för nåt år sedan avrådde de från att gå in, utan istället ringa direkt, eftersom det alltid finns en risk för något sånt här (särskilt om de är på plats för att "hämta" och inte "reka" - då lär de om inte annat ha med sig verktyg etc för att ta sig in i utrymmet. Vilka förstås kan användas som vapen, även om de inte har tex kniv...).

Obs att detta inte är ett "skyll dig själv" (!!!), på något sätt. Jävla as till folk är vad de är.
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 948
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Äntligen är veckan slut igen. Det har varit en rätt intensiv vecka. I tisdags red jag vita ponnyn, i onsdags red jag ridlektion på brun...
Svar
9
· Visningar
1 184
Senast: mandalaki
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ja, man kan ju inte lyckas varje gång... Nu har det ju faktiskt gått så himla bra och varit så roligt ett tag, så det är väl självklart...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 676
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp