Love is blind Sverige

zassoo

Trådstartare
Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla?

Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite orolig också att det ska vara stelt eller så. Men å andra sidan antar jag att de förmodligen har castat ganska extroverta personligheter :D
 
Ska se i helgen med min bästis förhoppningsvis!! Vi tror båda det kommer vara fruktansvärt dåligt 😂
 
Alltså den amerikanska är ju så gräsligt hemsk! 😅 Visar verkligen baksidan av både människor och reality TV, jag har svårt att se att den svenska kommer visa något annat.
 
Tittar på första avsnittet nu. Har sett några av de amerikanska och brukar tycka det är bra fram tills de ses typ 🙈🤣

Spolier
Hejar så mycket på Rasmus och Krisse-Ly (stavning?) och Sergej verkar vara en stor idiot. Fick så dåliga vibbar av honom direkt och än så länge verkar han uppfylla mina farhågor
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 997
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 855
Senast: jemeni
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 288
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 247
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp