loveponies?

MissFideli

Trådstartare
Var är hon ? Ska inte hennes hona också ha snart? Eller har hon fått? Nån som sett henne på länge? loveponies alltså :)
:confused: :confused:
 
Hamnade av en händelse på hennes hemsida idag, och tydligen så håller hon på att flytta, och bebbarna är visst väntade till vecka 4.

knytt har koll (förtillfället iaf) :D
 
Ja, jag såg det nu när jag också var in på hennes hemsa. Spännande ! Hur gammal är din? Hittat nån lämplig pöjk till henne? Är det på lördag du är här? Kommer förbi och tittar tänkte jag.
 
Min hona är 9mån. Har börjat spana lite och hittat ev intressant pojke i Sthlm. Vi får se vad som händer till sommaren/hösten. Än har lilltjejjen ingen tendens till att börja löpa, men vem vet vad som händer efter vi varit på utställning med massa handoft!
Och det är på lördagen vi kommer.
 

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·
Hemmet Jag har aldrig lyckats hitta någon fin stjärna till granen. Jag har en som duger, men har aldrig hittat DEN liksom. Allting är liksom...
Svar
7
· Visningar
355
Senast: gul_zebra
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: tanten
·
Övr. Katt Jag har ju två katter och bor på gård, men än så länge är de innekatter. Båda kastrerade, en hona på 2 år och en hane på 9. Hanen är en...
Svar
3
· Visningar
622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp