Luhmühlen

Lady_D

Trådstartare
Är ute i extremt god tid nu, men det ser ut som att vi kanske missar vårt traditionsenliga besök på Badminton nästa år och då har jag börjat fundera på att styra om till Luhmühlen.
Är det några här som har varit nere och tittat och kan komma med tips och råd om boende och annat som är bra att veta?
 
Om det var jag som skulle till Luhmühlen och bara kan vara där vid ett av två stora tillfällen nästa år hade jag nog faktiskt valt EM före CCI4* :up:

Men ska man till midsommartävlingarna så finns det gott om ställen att bo på i och kring Salzhausen (Lower Saxony). En klassiker är ju Hotel Sudermühlen.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
2
Svar
21
· Visningar
1 754
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 391
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 537
Senast: BernT
·
Hundhälsa Ska ringa veterinär och boka tid imorgon för kontroll men tänkte kolla här först. Kanske bara jag som är lite nojig. Min bostonterrier...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 638
Senast: Diabetikern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp