Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp. Och Kraffts lucern pellets och kraffts lucern hackat strå har samma värden. Men om du vill räkna lucernet som grovfoder så bör du välja hacket, det tar ju längre tid för hästen att äta också. Pelletsen bör du helst blöta då de sväller rätt mkt.
Foder & Strö
Hej!
Finns en del gamla trådar på ämnet, men jag är kinkig gällande konsistens och tillredning så jag tänkte att jag startar en ny tråd...
Skola & Jobb
Hej!
Jag står i kvalet att flytta till min studentstad eller bo kvar hemma en stund till och spara pengar en tid. Det tar 1h 20 minuter...
Hästnyheter Henrik von Eckermann njuter av att vara världsetta under den rekordlånga tiden 17 månader.
– Det är en otrolig känsla att få vara med om...
Hundavel & Ras Alltså dessa :love: Lillgrabben har varit här en vecka imorgon o redan börjat förstå att vi ska sitta innan kopplet åker på o innan vi...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.