Lyans egen tråd nr2.

Vad tråkigt att du mår så dåligt! Hoppas medicinen hjälper!

Kan du prata med någon om hur dåligt det är nu? Vet de det?

Tänker på dig och hoppas på att det lättar nu.:heart
 
Tack för era svar ❤️ Har missat notiserna.

Sex dagar med abilify och stor skillnad! Jag sover fortfarande kasst men jag är mycket piggare. Sista dagarna har spenderats med att städa i djurrummet. Där har verkligen varit katastrof så jag har typ fått klättra över grejer för att komma åt djuren. Alla burar är städade och vaktlarna är nu ringmärkta och jag håller på att ta reda på vilka kön de har. Jag har nog kommit 2/3 väg igenom städningen av resten av rummet. Imorgon kommer mamma så då ska vi till tippen med massor av skräp. Jag orkar inte med dagarna fullt ut men jag är nog ganska aktiv 4-6 timmar med pauser i mellan och sedan sitter jag vid datorn resten av tiden istället för att ligga pall i sängen. Jag har även gått några promenader med hundarna. Inte så långa men ändå stor skillnad jämför med att inte kunna gå alls.

Jag har börjat ta kosttillskott igen så får se om det gör någon skillnad på håret. Har också köpt lösnaglar för att försöka sluta tugga sönder naglarna. Men de är så söndertuggade så frågan är om de kommer att kunna växa ut normalt igen 😞 Duscha funkar fortfarande inte för jag får ångest men ska försöka göra det idag eller imorgon.

Läkaren skulle ringt igår på förmiddagen men han ringde inte förrän ganska sent på eftermiddagen och såklart så råkade jag trycka på fel knapp och han ringde inte upp igen. Har också sett att vårt sista samtal saknas i min journal trots att det är flera veckor sedan.
 
Är inne i en period där jag är jätteledsen för min instagram 😞 Jag vet fortfarande inte varför de tog bort den. Det låter jättelöjligt men den betydde så mycket för mig och jag var stolt över att ha den. Jag la ner så mycket jobb för att få igång den och jag tror inte att jag är kapabel till att göra allt det jobbet igen. Jag har dessutom förlorat alla kontakter jag hade på den
 
Är inne i en period där jag är jätteledsen för min instagram 😞 Jag vet fortfarande inte varför de tog bort den. Det låter jättelöjligt men den betydde så mycket för mig och jag var stolt över att ha den. Jag la ner så mycket jobb för att få igång den och jag tror inte att jag är kapabel till att göra allt det jobbet igen. Jag har dessutom förlorat alla kontakter jag hade på den

Den var kanske över gränsen vad gäller sexighet? Men synd att du inte fick någon förklaring.
 
Tack för era svar ❤️ Har missat notiserna.

Sex dagar med abilify och stor skillnad! Jag sover fortfarande kasst men jag är mycket piggare. Sista dagarna har spenderats med att städa i djurrummet. Där har verkligen varit katastrof så jag har typ fått klättra över grejer för att komma åt djuren. Alla burar är städade och vaktlarna är nu ringmärkta och jag håller på att ta reda på vilka kön de har. Jag har nog kommit 2/3 väg igenom städningen av resten av rummet. Imorgon kommer mamma så då ska vi till tippen med massor av skräp. Jag orkar inte med dagarna fullt ut men jag är nog ganska aktiv 4-6 timmar med pauser i mellan och sedan sitter jag vid datorn resten av tiden istället för att ligga pall i sängen. Jag har även gått några promenader med hundarna. Inte så långa men ändå stor skillnad jämför med att inte kunna gå alls.

Jag har börjat ta kosttillskott igen så får se om det gör någon skillnad på håret. Har också köpt lösnaglar för att försöka sluta tugga sönder naglarna. Men de är så söndertuggade så frågan är om de kommer att kunna växa ut normalt igen 😞 Duscha funkar fortfarande inte för jag får ångest men ska försöka göra det idag eller imorgon.

Läkaren skulle ringt igår på förmiddagen men han ringde inte förrän ganska sent på eftermiddagen och såklart så råkade jag trycka på fel knapp och han ringde inte upp igen. Har också sett att vårt sista samtal saknas i min journal trots att det är flera veckor sedan.

Vad skönt att det ändrats till det bättre. Kosttillskott kan säkert vara bra för ditt mående också om du har svårt med maten. Så det kanske ger dubbel utdelning så att säga. Hoppas det!
 
Den var kanske över gränsen vad gäller sexighet? Men synd att du inte fick någon förklaring.
Jag vet inte. Jag hade några bikinibilder och tre underklädesbilder som inte var överdrivet sexiga. Resten var mest outfitbilder, men vissa var nog ganska utmanande.
Vad skönt att det ändrats till det bättre. Kosttillskott kan säkert vara bra för ditt mående också om du har svårt med maten. Så det kanske ger dubbel utdelning så att säga. Hoppas det!
Ja verkligen. Hoppas att det håller i sig bara. Jag har ätit kosttillskott i många omgångar innan och det enda jag har känt skillnad av var när jag hade järnbrist. Mest hoppas jag att det ska göra så att jag inte tappar så vansinnigt mycket hår och att naglarna ska hålla bättre. Men det skadar nog absolut inte att ta lite extra iom maten
 
Jag har börjat ta kosttillskott igen så får se om det gör någon skillnad på håret. Har också köpt lösnaglar för att försöka sluta tugga sönder naglarna. Men de är så söndertuggade så frågan är om de kommer att kunna växa ut normalt igen 😞

Apropå naglarna är det nog inga problem!
Jag biter extremt när jag mår dåligt, aldrig sett nån med kortare!
De växer ut normalt om än lite sköra.

Ta hand om dig :heart
 
Apropå naglarna är det nog inga problem!
Jag biter extremt när jag mår dåligt, aldrig sett nån med kortare!
De växer ut normalt om än lite sköra.

Ta hand om dig :heart
Får hoppas på det. De är redan skadade efter tidigare bitande. När de vuxit ut så har aldrig "kantbanden" kommit tillbaka utan kanterna på naglarna har liksom suttit löst nästan ända upp till övre kanten.

Tack!
 
Hittade en bild där man kan se det lite
2016-12-02 (1).JPG
 
Jag vill blondera mitt hår så jag kan ha pastellfärger. Men det kommer nog att ramla av då 😞
 
Så ser mina också ut, och jag biter inte på naglarna eller pillar på nagelbanden. Så det är nog inget du har orsakat. ❤️
Mina ser också ut på det viset och jag har aldrig bitit. De växer helt säkert ut fint igen! :)
Okej! Jag har bitit på naglarna sedan jag gick i lågstadiet och framför allt på nagelbanden så trodde att det var därför de var sådana. Får hoppas att de växer ut normalt då! Jag har lösnaglar på nu för att inte bita. Biter bort lösnaglarna istället, men idag har jag nog inte bitit något alls 😃
Äsch, den som inget vågar inget vinner! 😉
Hoppast det blir bra. ☺️
Sant. Fast mitt hår är blekt och färgat och blekt och färgat igen och förra gången gick det av massor i öronhöjd. Det blev inte bra iallafall för jag fick det inte tillräckligt ljust och jämnt så nu får det vara rosaorangebrunt i flätor tills jag orkar ta tag i det igen 😂 Har iallafall kommit fram till att något pageliknande inte hade varit helt fel ifall jag måste klippa av det. Med tanke på hur extremt tunt det är överlag så är det kanske bäst att klippa oavsett. Jag får se hur jag gör 🤔
 
Efter mycket om och men så fick jag äntligen ordning på håret! Sluträkningen blev två blekningar och först tre försök med pastellrosa innan jag tröttnade och körde i cerice som fick sitta ett bra tag för att försöka få bort det flammiga. Det lyckades och det flammiga är så gott som helt borta. Drömmen om pastellrosa försvann också när jag fick syn på håret som slutade lysande chockchockcerice :rofl: Men jag älskar det! Jag klippte också bort ca 15 cm för att få bort det värsta slitna. Jag hade nog behövt klippa 3 cm till med då kan jag inte ha tofsar så det får vara slitet i yttersta topparna ett tag till. Jag totalt älskar både färgen och frisyren :love::love::love:
IMG_7748[1].JPG
 
På tal om frisyr. Jag fixade Epica häromdagen (Epica är lillgrisen på min avatar. Där var hon bebis) och jäklar vad snygg hon har blivit! Jag har ju inte orkat fixa djuren mer än ge mat och kolla så att de mår bra så det blev lite av en chock hur lång hennes päls faktiskt var. I obadat tillstånd så krullar pälsen sig och är inte alls lika lång så därför tänkte jag inte på det. Nu är hon dock klippt några centimeter och efter nästa utställning så ryker någon centimeter till
IMG_7105[1].JPG
 
Snart ska jag till vårdcentralen. Har varit uppe sedan 3 inatt för att jag har uvi igen och håller på att klia ihjäl mig. Problemet är att nu har jag ju fått springa och kissa halva natten och naturligtvis har trängningarna slutat när vårdcentralen öppnat och jag är inte ett dugg kissenödig :banghead: Blir galen på dessa jäkla uvier!
 

Liknande trådar

Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 898
Senast: zassoo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 723
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 408
Senast: Lobelia
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
15 813
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp