Bukefalos 28 år!

Lycka i form av en svart "liten" nordsvenskkorsning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckan när det står Svarte Petter vid ens namn när man kommer till stallet :love:
Lyckan när man fixar HELA markarbeteslektionen utan panikattack
Lyckan när man troligtvis kommer få rida sin svarta prins mer den här terminen:bump:

Som sagt så stod det markarbete på schemat och jag hade lyckan få stallets helsvarta sagohäst. Dagen till ära var han också så där lagom pigg. En kombination av kyligare väder och bommar på marken i ridhuset antagligen. Vi lyckades tom få till en ganska skaplig högergalopp. Själva markarbetsövningen flöt på som en dans och alla i gruppen red som aldrig förr. Kanske av lycka att fått tillbaka vår ordinarie ridlärare, fick höra att det varit sisådär kul med vikarierande ridlärare. Finns ju en anledning till att jag inte varit så ledsen för att jag fått ställa in lektionerna de senaste tre veckorna :cool:.

Men nu är M tillbaka, jag har fått första tjing på Den Svarta och känslan just nu är att vi kommer fixa hopplektionen som ingenting nästa vecka :D
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 893
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det har varit lite dåligt med ridning. Jag har varit sjuk, en vecka stukade jag foten när jag klev ur bilen och förra veckan orkade jag...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
876
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har faktiskt funderat över hur mycket värde jag har av att dokumentera mina ridlektioner här på bloggen. Ska jag verkligen fortsätta...
Svar
0
· Visningar
412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp