H

huipph

Tror nog att jag kan vara världens lyckligaste människa just nu! :D
För idag blev jag matte, och min lilla krabat får jag hem i maj :love:
Krabaten är lite närmare sagt en Hovawart hane ;)
 
Sv: Lycka!

Men vad kul! Grattis! :) Förstår att du är lycklig, det är verkligen världens bästa känsla! Hur kommer det sej att det blev en sån?
 
Sv: Lycka!

Ja verkligen! :)
Jag har letat runt i ett bra tag för att hitta den ras som passar mig bäst.
Jag fick då kontakt med några som hade Hovawart uppfödning och fick träffa deras hundar. Det klickade direkt och rasen är som skräddarsydd för mig :)

Så det känns verkligen jätte bra :)
Har du själv hund?
 
Sv: Lycka!

Grattis! Vet precis hur du känner och i mitt tycke har du ju valt den absolut bästa rasen. ;) Har själv en hoffe hane på snart 14månader. Får man vara så fräck och fråga från vilken uppfödare din kommer från?
 
Sv: Lycka!

Nej men vad spännande! :D
Det är Mistlurens kennel i Norrköping, detta är dock deras första kull :)
Vart kommer din ifrån?
 
Sv: Lycka!

Grattis! Det är fina hundar, vilken färg är din?

Får du den i maj borde den väl vara hyfsat nyfödd nu va? Jag kommer ihåg när vår föddes, riktigt härlig känsla! Sen ringde uppfödaren för att tala om att det fanns en till oss (hon hade också sagt innan att hon ville ringa för att höra hur valpköparna reagerade. Jag hade influensa och 39 graders feber, var väl knappast jättepigg :p)
 
Sv: Lycka!

Ja, de är himla fina! Han är SMT :)

Ja, de är födda den 19.e mars så de är inte alls stora just nu :p
Haha oj, inte så trevligt med influensa inte. Men antar att det glada beskedet piggade upp dig en del? ;)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 521
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 634
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 143
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra torrfoder
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp