P

piggis_83

Igår hämtade jag min nya sadel, en mörkbrun Frank Baines Reflex. Sadelmakaren har lagt i lite mer stoppning framtill, så nu ska den sitta perfa säger han :cool:
Invigde den igår oxå, blir nog super!! På måndag kommer jag va fattig, för då ska hela kalaset betalas.... :crazy:
 
Lycka till med din nya sadel! :bump:
Jag fick min nya Amerigo för två veckor sedan och är :love:
Fattig är jag men med en j***a fin sadel!! :crazy: :angel:

Rid och trivs!!!!!!!!!!
 
köpte min nya sadel i torsdags...inte jätte fattig men tillräckligt på kalaset. Men så fick jag ju en med ställbar bom och luftstoppning...min underbart fina Bates Caprilli i fin fint brunt läder...*jätte lycklig* :D
 
Vad kostar era Amerigo? Vad finns det för modeller, vet ni?
 
23,750:- :crazy: kostade min dressyr close contact!!
Finns prislista på http://come.to/ridin
Dock är sidan dåligt uppdaterad i övrigt. Finns även en beg marknad där.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 647
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är...
2
Svar
25
· Visningar
11 400
Senast: ylvalill
·
Hästvård Hej! Jag tog emot en obesiktad häst. Den va även oskodd (inte verkad sen i somras) och inte vaccinerad sen 2017. Då hästägaren skrivit...
Svar
10
· Visningar
2 181
Övr. Katt När Nikita dog var smärtan och sorgen outhärdlig och det kändes verkligen som livet var slut. Hon var inte bara min 'once in a lifetime'...
2
Svar
26
· Visningar
2 636
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp