Lydighet på burk..

Is

Trådstartare
Men alltså seriöst är det ens lagligt att skriva så här? Att skriva att djuret blir lydig av detta menar jag.

Och fundering nr 2- klassas detta som doping?(det låter ju på beskrivningen som det vore rent knark)

Fundering nr 3 - har vi nu kommit till den punkt att vi drogar våra hundar för att dom ber om uppmärksamhet?

Så mången frågor så lite svar...

"Blandningen hjälper till att balansera djurets negativa känslor. Används för djur som är allmänt överspända, störande, nervösa, lättretade, spralliga, kräver uppmärksamhet, oroliga, okontrollerbara eller olydiga. Tips: Denna blandning kan vara särskilt fördelaktig när man tränar djuret (lydnad, dressyr, nya tricks, sociala färdigheter osv.)"


https://www.ancis.se/produkt/balance/
 
Men alltså seriöst är det ens lagligt att skriva så här? Att skriva att djuret blir lydig av detta menar jag.

Och fundering nr 2- klassas detta som doping?(det låter ju på beskrivningen som det vore rent knark)

Fundering nr 3 - har vi nu kommit till den punkt att vi drogar våra hundar för att dom ber om uppmärksamhet?

Så mången frågor så lite svar...

"Blandningen hjälper till att balansera djurets negativa känslor. Används för djur som är allmänt överspända, störande, nervösa, lättretade, spralliga, kräver uppmärksamhet, oroliga, okontrollerbara eller olydiga. Tips: Denna blandning kan vara särskilt fördelaktig när man tränar djuret (lydnad, dressyr, nya tricks, sociala färdigheter osv.)"


https://www.ancis.se/produkt/balance/
Haha har du kollat vad det innehåller?
Konjak för konservering "energiavtryck av blomster"....
Det går kanske lika bra att ge hunden lite jägermeister?
 
Haha har du kollat vad det innehåller?
Konjak för konservering "energiavtryck av blomster"....
Det går kanske lika bra att ge hunden lite jägermeister?
Japp jag tänkte samma. Kanske ska prova och se om min understimulerade hund blir lydig av det och framförallt slutar be mig om aktivering- jag är ju faktiskt magsjuk här-
 

Om butiken
Konsultationer hos oss
Anci utövar homeopati, ögondiagnostik och hårmineralanalyser på människor och djur. 
Hon behandlar även på distans om man är bosatt utanför Östersund eller har svårt
 att ta sig in till stan. Smådjur är välkomna in på behandling. 
Till större djur gör Anci hembesök eller behandlar på distans.
Det går även att boka behandling i zonterapi hos Sofia.
Behandlingar bokas via butiken.”

Toppenseriöst!
 
Min största fråga är vad sjutton energi avtryck är? Och har konjaken 36% alkohol eller är det den "färdiga" produkten som 36% alkohol? Jag funderar allvarligt på hur mycket jag kan ge Ville för att hålla honom lugn, det vore helt gudasänt när man har fått en veckas stillhet på order från veterinär på valpen. :cautious: Konjak och annan sprit finns det gott om. Det jag funderar på är om det kanske gör större nytta om jag dricker konjaken och därmed inte bryr mig så mycket om att hunden är ett yrväder?
 
Min största fråga är vad sjutton energi avtryck är? Och har konjaken 36% alkohol eller är det den "färdiga" produkten som 36% alkohol? Jag funderar allvarligt på hur mycket jag kan ge Ville för att hålla honom lugn, det vore helt gudasänt när man har fått en veckas stillhet på order från veterinär på valpen. :cautious: Konjak och annan sprit finns det gott om. Det jag funderar på är om det kanske gör större nytta om jag dricker konjaken och därmed inte bryr mig så mycket om att hunden är ett yrväder?

Ge han en Gin & Tonic och så tar du Konjaken ;)
 
Min största fråga är vad sjutton energi avtryck är? Och har konjaken 36% alkohol eller är det den "färdiga" produkten som 36% alkohol? Jag funderar allvarligt på hur mycket jag kan ge Ville för att hålla honom lugn, det vore helt gudasänt när man har fått en veckas stillhet på order från veterinär på valpen. :cautious: Konjak och annan sprit finns det gott om. Det jag funderar på är om det kanske gör större nytta om jag dricker konjaken och därmed inte bryr mig så mycket om att hunden är ett yrväder?
:rofl::love:
 
Min största fråga är vad sjutton energi avtryck är? Och har konjaken 36% alkohol eller är det den "färdiga" produkten som 36% alkohol? Jag funderar allvarligt på hur mycket jag kan ge Ville för att hålla honom lugn, det vore helt gudasänt när man har fått en veckas stillhet på order från veterinär på valpen. :cautious: Konjak och annan sprit finns det gott om. Det jag funderar på är om det kanske gör större nytta om jag dricker konjaken och därmed inte bryr mig så mycket om att hunden är ett yrväder?
Ni kanske ska dricka lite båda två :angel:
 
Jag läste lite på tillverkarnas sida.

"TIP: This Blend can also be particularly beneficial when used in conjunction with either training techniques, attending training classes, or with advice from an animal behaviourist (where appropriate). "

No shit.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp