Lyxigt hotell och varför?

Vi var sjukt missnöjda när vi var där (bodde ju på Strandvillan). Kan verkligen inte rekommenderas till någon.

Däremot är jag inne på Mossbylund just nu. Och tar självklart emot fler tips. The Lodge var förstahandsval men går tyvärr bort i o m att de inte har blivit klara med sitt spa.
Vi har slutat åka till Ystad Saltsjöbad när vi vill ha spa, brunch eller lyxa till det.
Väljer Mossbylund istället 👍
 
Örum119 och bo i Norrgavelhuset. Inget spa tror jag, men enligt hemsidan har de långfrukost på söndagar oktober ut. Har inte bott där själv, men det är mitt önskeboende i södra Sverige.
 
Vi var sjukt missnöjda när vi var där (bodde ju på Strandvillan). Kan verkligen inte rekommenderas till någon.

Däremot är jag inne på Mossbylund just nu. Och tar självklart emot fler tips. The Lodge var förstahandsval men går tyvärr bort i o m att de inte har blivit klara med sitt spa.
 
Vi var sjukt missnöjda när vi var där (bodde ju på Strandvillan). Kan verkligen inte rekommenderas till någon.

Däremot är jag inne på Mossbylund just nu. Och tar självklart emot fler tips. The Lodge var förstahandsval men går tyvärr bort i o m att de inte har blivit klara med sitt spa.

Jag var på the Lodge i slutet av juni och då var deras spa klart.
Ytterligare ett alternativ är hotell Skansen i Båstad. Tycker personligen det är bättre än the Lodge.?
Marienlyst i Helsingör är också bra
 
Jag var på the Lodge i slutet av juni och då var deras spa klart.
Ytterligare ett alternativ är hotell Skansen i Båstad. Tycker personligen det är bättre än the Lodge.?
Marienlyst i Helsingör är också bra
Hotel Skansen var jag nöjd med, visserligen var jag inte inne på spa-avdelningen, utan bara i kallbadhuset, men god mat och bra service var det. Var där på konferens för några veckor sedan (se bildtråden ;) )
 
Har ni förslag (klart ni har!) på lyxiga, roliga, härliga hotellvistelser i södra Sverige? Behöver komma iväg över en natt och ta det lugnt, kanske spa:a lite och hämta energi. Kör från Lundatrakten.
Kanske inte så himla lyxigt, men riktigt bra ändå, är Kurorten Mösseberg i Falköping. Riktigt bra mat, bra spa, mysigt och trevligt och inte alldeles för mycket folk så det känns trångt, vilket jag kan uppleva på St Jörgens, Göteborg.
http://www.kurortenmosseberg.se/

Vill man inte bo på Mösseberg kan man ju alltid bo på Bjertorps slott och köra dagsspa på Mösseberg.
https://bjertorpslott.se/

Det finns en del att se i området om man vill, se gärna tråden om Skara för mer inspo.
 
@Lovisaleonora Upper House på Gothia towers i Göteborg är inte billigt men enormt lyxigt med fint spa. Sök på upper House de har egen hemsida .

Arken hotell med art garden spa i Göteborg tycker jag är fantastiskt fint och stort spa.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp