Lyxkonditori och öppet sent på lördagar...

P

prallan

i Stockholmsområdet, finns det?? Ett nattöppet café med supergott egenbakat, typ :p Öppet till 22 iaf. Och helst norra delarna om ni har fler tips :heart
 
Det finns ju några ”student/ungdomskafeer” som är öppna sent, typ till kl 22-24. Men det är inga konditorier och kanske inte så trevligt om man är 20+ :p Bjuda på fika hemma istället?

Jo, men hen har inte körkort och vi bor långt från varandra. Hen vill inte vara hemma.
 
Det borde väl finnas helt ok restuaranger också, som inte har rättigheter? Jag kommer på rak arm på ett par sådana med god mat i Göteborg. Finns inte det? (Jag tänker tex på en som serverar etiopisk mat och ägarna är muslimer, liksom de flesta av gästerna. Då "behövs" ju inte alkohol, och det har de inte heller.)
 
Det borde väl finnas helt ok restuaranger också, som inte har rättigheter? Jag kommer på rak arm på ett par sådana med god mat i Göteborg. Finns inte det? (Jag tänker tex på en som serverar etiopisk mat och ägarna är muslimer, liksom de flesta av gästerna. Då "behövs" ju inte alkohol, och det har de inte heller.)

Kommer inte på en enda faktiskt. De flesta har öl i sortimentet.
 
Café 60 är det enda jag kommer på, men det är ju inget lyxfik. Rätt säker på att det inte finns någon alkohol där. Annars finns det typ chokladkoppen/kaffekoppen eller någon kedja...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Kakis
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Bonita4
·
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 035
Senast: lil-sis
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 558
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp