Lyxkonditori och öppet sent på lördagar...

Aha. Jag skulle nog ta det eftersom det har rätt öppettider. Annars finns ett hotell vid Hötorget som är helt alkoholfritt, drivs av frälsningsarmén.
Aha. Jag skulle nog ta det eftersom det har rätt öppettider. Annars finns ett hotell vid Hötorget som är helt alkoholfritt, drivs av frälsningsarmén.
Vilket tänker du på? Förr drev Frälsningarmén hotellet på Slöjdgatan, men det ingår sedan flera år i Scandic.
 
Det vore att föredra, att parkera i närheten. Fördelen med alkoholfritt, jag kan köra hela vägen. Har ganska svårt för att åka kommunalt, så jag avstår när det går.
Parkera på Norrmalm, gå sista biten... Det finns parkeringsmöjligheter åt det hållet.

Det tar inte lång stund, att gå t.ex. längs Drottninggatan, förbi riksdagshuset, och in i Gamla Stan.
 
Parkera på Norrmalm, gå sista biten... Det finns parkeringsmöjligheter åt det hållet.

Det tar inte lång stund, att gå t.ex. längs Drottninggatan, förbi riksdagshuset, och in i Gamla Stan.

Jo, jag vet, är uppvuxen i Norrmalm/Vasastan :) Nu blir det troligtvis Albert.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Kakis
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Bonita4
·
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 960
Senast: lil-sis
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
419
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp