Lyxvilla kombinerad med transport?

sky_fly

Trådstartare
Snubblade över en video på YT som visade en galen hästtransport. Var tvungen att söka efter hemsidan och jisses vilka transporter..

Denna har bland annat TRE plattv varav en sitter på utsidan tillsammans med en minikyl!
(Här finns en film; http://www.fthr.com/products/horse-trailers/living-quarters/luxury-horse-trailers/villa )

Jag måste dock säga att det finns en hel del förvarningsutrymmen men bara plats för fyra hästar. ;)

Hur tom tror ni plånboken blir? :o
 
Sv: Lyxvilla kombinerad med transport?

Tja man får väl sälja huset men vem behöver ett hus med en sådan trailer ;)
 
Sv: Lyxvilla kombinerad med transport?

Fatta att komma till lokaltävlingen med en sån trailer i släptåg :rofl:
 
Sv: Lyxvilla kombinerad med transport?

Lokaltävlingar brukar inte ha de mest rymliga parkeringsplatser så det är inte säkert du får plats :D
 
Sv: Lyxvilla kombinerad med transport?

Hur tom tror ni plånboken blir? :o
Typ... en miljon USD gissar jag. :crazy:
Fast hur gärna jag än skulle vilja ha ett sånt ekipage så hade man inte kommit in på 9 av 10 ställen som vi normalt åker till. För långt och för tungt. Fasen, det är ju inte ens BK1-vägar fram till de flesta ställena. ;)
 
Sv: Lyxvilla kombinerad med transport?

Typ... en miljon USD gissar jag. :crazy:
Fast hur gärna jag än skulle vilja ha ett sånt ekipage så hade man inte kommit in på 9 av 10 ställen som vi normalt åker till. För långt och för tungt. Fasen, det är ju inte ens BK1-vägar fram till de flesta ställena. ;)

Haha, man får väl parkera på bästa ställe och rida resten. Kanonbra framskrittning. ;)
 
Sv: Lyxvilla kombinerad med transport?

Stora hål i plånboken. Frågan är om Pippis kappsäck skulle räcka
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp