Mac och Numbers

Tora

Trådstartare
Är det någon här som använder Numbers?

Jag har skapat flera olika kalkyler (alltså inte flera olika blad i ett kalkylblad utan separata kalkylblad).

Nu vill jag i det sista kalkylbladet skapa en sammanfattning. Jag vill att summan i det första kalkylbladet länkas till en cell i samanfattningen. Dvs om summan ändras i det första kalkylbladet så skall det även ändras i sammanfattningskalkylbladet. Detta för att jag inte skall behöva hålla koll på så många olika ställen.

Jag vet att i Excel kunde jag länka celler mellan olika kalkylblad (även om jag inte kommer ihåg hur) men i Numbers så hittar jag inte alls hur man gör. Det kanske inte ens går att göra utan man kan bara länka mellan olika blad i en kalkyl

Liknande trådar

Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 309
Senast: Edla
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Jeps
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 399
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 798
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka