macromedia flash

A

amanda00

skulle behöva ladda ner detta. vet att det finns en 30dagars testversion men kan inte hitta vart. har varit inne på macromedia.com men den sidan fungerar inte för tillfället. Finns det något annat ställle man kan tanka det (lagligt..)?
 
Sv: macromedia flash

aa, det var nog den jag kollade. Jahapp, det var ju trist har ju en animation att göra i läxa menmen :( tack för din hjälp! :)
 
Sv: macromedia flash

Du kan du göra en gif animation också om det bara gäller ett enkelt bildspel. google bara på gif animator eller nåt
 

Liknande trådar

Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
943
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 857
Senast: SiZo
·
Hemmet Finns det någon här inne som har solceller vars växelriktare klarar att ladda batterier direkt från solen (utan konvertering alltså)...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: 95johsv
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 985
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp