Mälardalsmästerskapen ?

Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Du tog inga på mig och Kurt eller Michis o Aset? ;)
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Tyvärr hoppade korten oordning när jag förde över dom i kameran så alla kort är huller om buller. Om ni säger färg på hästen och helst vad ryttaren hade på sig så bör jag nog hitta. De sista jag tog kort på var A-final F2. Tror jag har kort på de flesta ekipagen (i varierande kvalite:D då jag har en billig och seg kamera och av någon konstig anledning så få kort på hela sidbilder på någon häst).
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Häst Mörkbrun tävlades V1/T1 A klass final. Ryttare "Brunt" hår, mörkb. kavaj , blå hjälm med blå ventilationfram och kvinna ;).

Ja, och sen A-final V2bu.
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Josephine skrev:
Häst Mörkbrun tävlades V1/T1 A klass final. Ryttare "Brunt" hår, mörkb. kavaj , blå hjälm med blå ventilationfram och kvinna ;).

Ja, och sen A-final V2bu.
Kan det vara det här ekipaget? Den enda mörkare häst jag hittade vars ryttare hade både blå kavaj och hjälm (kan vara att ljuset på vissa foton lurar en att de ser svarta ut).

11.jpg


Har lagt ut några flera bilder men för att de stackare som sitter med modem inte ska bli helt galna så ligger dom här:

http://s63.photobucket.com/albums/h124/diananystrom/4%20juni%20206/
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Nej, det var inte dom jag tänkte på:p
Det dära är Lyfting tror jag.

Ska kika i ditt album, tack för bilderna iaf :)
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Den här hade en mörkblå jacka (och hjälm tror jag)
16.jpg
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Tyvärr har jag nog missat den ryttaren för har inga andra med en tjej med ventilationshjälm. Måste ha ridit när jag var och tittade till en från stallet som startade i V2 efteråt.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

diny skrev:
Här är några av dom över 140 (:o ) bilder jag tog på söndagen innan lunch.

1.jpg

10.jpg

Det är ju Jódis :love:
Ásis nya flickvän, gud så kär han blev i henne :p
efter varje passläggning i finalen, så gnäggade han när vi kom fram till henne och Fanny igen, och så stod dom mittemot varandra i stallet, och han va så kär :cool:
Dom såg ut som helan och halvan bredvid varandra också, stor och liten liksom :p
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Mer bilder inlagda på din photobucket tack :love:

var det du som stod vid collecting-ring ingången vid passlöpen typ ?
såg någon stå och knäppa ;)
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Bildbevis på att Mimmi även kan vara BRA fotograf :love:
Jag och Ási, femgångsfinalen :)
P1010122.jpg
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Nämen, gå in på jarnhesturs hemsida, där hittade jag det första jag gjorde bilder på Putti och Anne, Mörkbrun med stjärn :)
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Meeeer bilder :love:
många fina hästar du lagt in på nu :smirk: (inte heller partisk)
Freyðir, Gyllir och Ási :love:

Vågar man fråga om du kan maila orginalen ?
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Michis skrev:
Bildbevis på att Mimmi även kan vara BRA fotograf :love:
Jag och Ási, femgångsfinalen :)
P1010122.jpg


Haha vad bra att någon tycker att jag kan vara en "bra" fotograf ibland iaf:D
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Nu har bilder och resultat kommit på jarnhesturs hemsida (fast ni kanske redan har sett det) :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
599
Senast: valy
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 063
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
26
· Visningar
2 247
Senast: bobbbo
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp