Mälardalsmästerskapen ?

Michis

Trådstartare
Vilka ska dit ??

Fick reda på igår att jag kommit med, var "bara" på reservlistan förut, och nu börjar jag bli riktigt nervös :eek:
Vilket jag aldrig varit någon gång tidigare när jag tävlat..

Nu är det iofs första "riktiga" (endast tävlat en lättklass i höstas) på Ási som vi haft ett år nästa helg..
Måtte det gå bra *hålla tummarna*

Såå, vilka ska dit ? Rida ? Kolla ? Grenar ?
Vill veta ALLA :angel:
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Jag, kanske skall dit och kolla+ mina 2 kompisar. Weiii Anne kom med:banana: Måste bara höra ungefär med henne när hon startar. Nu ska vi hejja:bump:

Lycka till Michis föresten, kommer säkert gå jättebra.
 
Senast ändrad:
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Jag ska dit! :banana: Rider femgång, T2 och stilpass. Ska vara där heeela helgen...
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

JA! :D
Haha, har faktiskt ingen fotograf med denna gång, så annars blire inga bilder och det vore väl tråkigt! :D
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Hur många ekipage var det som kom med?
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Gränsen var satt vid 140 st. Det kom typ 180 anmälningar...
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Bra :D Men lova att inte lägga ut några fula bilder på oss här på buke bara! xD
Jag har det så bra att jag har en gren per dag. F1 ungdom b/c-klass på fredagen, tredje klassen tror jag det är. (där startar även Michis)
T2 a-klass på lördagen, tredje klassen efter lunch.
Stilpass på söndag, första klassen på dagen.
Michis ska rida P3 ju, så det rider hon både på fre o sön.

Jag hoppas på att kvala a-klass i femgång o om jag gör det och får rida a-klassuttagningen så rider jag även första klassen på lördag.

Tidsprogrammet finns på Járnhesturs hemsida ;)
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Filippan skrev:
Jag ska dit! :banana: Rider femgång, T2 och stilpass. Ska vara där heeela helgen...

Mohahaha, jag och Ási mot dig och kurt ;)
kan bli väääääldigt spännande :banana:
men jag tycker att du ska börja rida 150m pass också, så att jag slipper dö av skräck själv :cool:
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Filippan skrev:
JA! :D
Haha, har faktiskt ingen fotograf med denna gång, så annars blire inga bilder och det vore väl tråkigt! :D

Du fotar mig, jag fotar dig, josephine fotar båda, PERFEKT!! :cool:
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Josephine skrev:
Då säger vi så:D När startar ni föresten och vilken dag? Om vi åker, är vi där på Lördagen.

Jag och pålle startar 3e klassen på fredagen (F2 b/u)
sen så har jag första två heaten av passlöpen på fredagen, efter lunch någon gång tror jag det var..
Sen så hoppas jag på att kvala till A-klass i femgång och isf så är det första klassen på lördagen (08.00 :eek: )
Sen så är det dom två sista heaten i passe på söndagen någon gång mitt på dagen..

Kommer dö i startboxarna, är livrädd för dom :crazy:
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Michis skrev:
Mohahaha, jag och Ási mot dig och kurt ;)
kan bli väääääldigt spännande :banana:
men jag tycker att du ska börja rida 150m pass också, så att jag slipper dö av skräck själv :cool:

Mohaha, mästarnas kamp! :devil: :rofl: :D

Du, jag funderar på o göra det sen ;) Till nästa år kanske. Han måste bli lite stabilare först tror ja ;)
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Michis skrev:
Du fotar mig, jag fotar dig, josephine fotar båda, PERFEKT!! :cool:

Dä blir skitbra :D
O du, you will not die in the startboxes :D
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

HUR, har det gått idag?:D

Imorgon kommer jag, nu är det bestämt, och jag och min kompis tar med oss våra kameror. Får dock se vilka klasser vi stannar och kikar på.

Lycka till!
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Hoppas det går bra för dig och Ási, Michis! Håller tummarna för er båda och Filippan också förstås!:) :)
 
Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Var där idag (lördag) och kollade:D Såg dock typ bara två klasser innan vi skulle hem igen, men finfina hästar:love: Tur med vädret också...

Hur gick det för er som har tävlat? Hejade på tränarn Anne, men gud vad Silfurtoppur var... ja det går inte att beskriva:love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 003
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 404
Senast: Sootie
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Dottern tävlar ridskoleponny. I höstas åkte vi några gånger och då tog lastningen 5-10 min men han gick på tillslut. Igår var han en...
Svar
0
· Visningar
1 620
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp