Mässan söndagkväll sihs?

Julialundkvist

Trådstartare
Hej alla,
Lite sugen på att åka på SIHS i år, 100 år (iaf 15) år sen jag var där sist. Mest intresserad av hoppningen och då såg showen söndagskväll lockande ut. Men min undran är då om man bara åker söndag, hur ser mässan ut då? Slut storlekar och utplockat eller brukar det vara bra fram tills slutet? Någon som vet? Skulle kännas trist att åka, och sen finns det knappt kvar något på mässan..

Hoppas någon varit där en söndag eftermiddag och kan svara 😁
 
Jag brukar åka torsdag och söndag. Det har varit så blyga extrapriser på sistone att jag inte tycker att utbudet krympt särskilt mycket. Däremot börjar utställarna plocka ihop när kvällsshowen dragit igång för att åka hem så mitt tips är att gå på mässan innan showen.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 947
Senast: tuaphua
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 951
Hästmänniskan Som rubriken lyder - hur länge brukar världscupfinalen i hoppning hålla på? Jag ska åka till Göteborg Horse Show både lördag och söndag...
Svar
7
· Visningar
1 339
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 427
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • hjälm till avlångt huvud?
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp