mässingsutsmyckning?

Scorpan

Trådstartare
Finns det mässingsutsmyckningar till träns att få tag på? Har sökt men hittar bara silver... :cry:
 
Hejsan.
Vet tyvärr inte vart det finns några men jag skulle bli väldigt glad om du berättade vart dom i silver fanns.
 
har du någon hemsideadress dit?

vet du om man kan sätta på sådana utsmyckningar på vanliga träns?
 
tack tack! går det att fästa utsmyckningar på vanliga träns? eller måste det vara westernträns? Hur fäster man utsmyckningarna?

massa frågor blev det! :bump:
 
Om du går in på köpvillkor så finns det både mailadress och telefonnummer där.... Lycka till... :D

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Oftast ska de skruvas fast så du behöver göra hål i lädret för det. Western eller engelskutrustning spelar ingen roll...... ;)

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 233
IT & mobiler Till min förvåning är numera vår grupp för byn privat! :cry: Det är verkligen inte meningen. Hittar ingenstans där jag kan göra gruppen...
Svar
18
· Visningar
1 034
Senast: Krålus
·
Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: KattenJ
·
  • Artikel
Dagbok Jag har en anställningsintervju i morgon och har en mycket god chans att få jobbet. Jobbet är kundtjänst på norska. Det har jag jobbat...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 355
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp