Mässpriser på SIHS (Utbruten från Dressyrsnackis 14)

Corax

Trådstartare
En liten fråga ang SIHS som är på ingång. Det borde ju vara någon/några här som har varit där. Hur ser det ut med rabatter/mässpriser?
Tänkte på Uhip, Back on Track och andra vanligare svenska märken. Sonen behöver lite nya grejer men jag undrar om det är värt att vänta med köp till mässan eller passa på innan om det är rabatt/kampanj...

Här har ingen ny häst införskaffats. Jag ledsnade efter alla besiktningar och grusade förhoppningar... Däremot rider jag två herrar för att hålla igång.
 
En liten fråga ang SIHS som är på ingång. Det borde ju vara någon/några här som har varit där. Hur ser det ut med rabatter/mässpriser?
Tänkte på Uhip, Back on Track och andra vanligare svenska märken. Sonen behöver lite nya grejer men jag undrar om det är värt att vänta med köp till mässan eller passa på innan om det är rabatt/kampanj...

Här har ingen ny häst införskaffats. Jag ledsnade efter alla besiktningar och grusade förhoppningar... Däremot rider jag två herrar för att hålla igång.
Jag tycker inte att rabatterna brukar vara något att "hänga i julgranen" faktiskt. Vissa produkter från t ex Back on Track brukar vara billigare på nätet än på mässan. Klart man säkert kan fynda om man har tålamod att trängas och verkligen leta, men nä... jag har inga förhoppningar om några riktiga fynd i år heller. 😕
 
En liten fråga ang SIHS som är på ingång. Det borde ju vara någon/några här som har varit där. Hur ser det ut med rabatter/mässpriser?
Tänkte på Uhip, Back on Track och andra vanligare svenska märken. Sonen behöver lite nya grejer men jag undrar om det är värt att vänta med köp till mässan eller passa på innan om det är rabatt/kampanj...

Här har ingen ny häst införskaffats. Jag ledsnade efter alla besiktningar och grusade förhoppningar... Däremot rider jag två herrar för att hålla igång.
Kolla in webshoparna istället vid Black Friday, då har typ alla 15-25% rabatt! (iof smyghöjer de de ordinarie priserna innan.. men billigare blir det ju iaf)
 
Nu var det ett par år sedan jag var på SIHS senast, men då har det inte varit några vidare mässerbjudanden generellt.
 
Kolla in webshoparna istället vid Black Friday, då har typ alla 15-25% rabatt! (iof smyghöjer de de ordinarie priserna innan.. men billigare blir det ju iaf)
Ja, och ibland mer än så! Minns för ett par år sedan när Lyckås hade 50 % på hela sortimentet :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp