Magnecyl Katt

S

Sannis

Kan man ge magnecyl till en katt? Och i så fall hur mycket?

Sambons katt har gjort illa benet i förrgår och har blivit bättre men idag är han helt plötsligt sämre. Jag trodde på ormbett då man kunde känna en liten liten knöl på benet nu får vi knappt ta på benet?

Gör jag fel som avråder henne att inte stoppa i katten nånting alls? Katten har i alla fall 40,1 graders feber.

Vad tror ni att det kan vara?
 
Sv: Magnecyl Katt

Klockren böld efter en bitskada. Ni ska ta katten till weterinär direkt imorgon så att bölden kan öppnas och dräneras. Katten behöwer ffa antibiotika. Skulle inte rekommendera er att slafsa med Magnecyl då biwerkningsspektrat är ganska digert.
 
Sv: Magnecyl Katt

Det blev inge magnecyl för katten jag vann

Men veterinären är kontaktad och katten ska på besök senare idag =)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
1 710
Senast: Eva S
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: Sassy
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 553
Senast: Dorinda
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp