• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Lindaslycka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 670
L

Lindaslycka

....Började med magnesium för en vecka sedan ....och nu har min påll abörjat hosta ..det låter som hon har satt i halsen....kan det ha nått samband med att jag började med magnesiumet????

Eller att jag började med vitlökspulver???

Sv: Magnesium

Eller så har pållen helt enkelt blivit förkyld, eller fått en rektion pga grovfoder, stallmiljö eller något annat dammigt.

Sv: Magnesium

Jo jag tänkte det ja med.. men det va så konstigt bara att det kom när jag började ge henne pulvrena :confused:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom... 2
Svar
28
· Visningar
1 846
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
950
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 095
Senast: tanten
·
Foder & Strö Vill börja ge min pålle pre- och probiotika och min equiterapeut tipsade om Probihorse Vital. Men läser att den inte får ligga i blöt...
Svar
12
· Visningar
990
Senast: skiesabove
·

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lysrör i akvarium slocknar
  • Hönstråden II