Magnettäcken??

Jag har ett Magnetic från Veredus... Hurvida det hjälper vet jag faktiskt inte... Värmer bra på ryggen iaf. Har även ett Back on Track ryggpad eftersom min häst lätt blir stel i ryggen, filéerna.
Kanske skulle man köpt ett "riktigt" täcke från ngn annan leverantör med fler magneter men det blir ju inte speciellt billigt.
Fumderade ett tag på att sätta in ryggplattor i mitt älsklingstäcke. Det finns ju att köpa lösa.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
966
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
370
  • Artikel
Hästnyheter Hela sadelkammaren tömdes hos Sverker Torstensson förra veckan. Bland annat försvann tolv sadlar, ridstövlar, träns och täcken till ett...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: Gunnar
·
Utrustning Är det någon som lagat utetäcke med gott resultat? Hur? Har för några v sedan köpt nytt täcke till häst. Valde att betala lite mer än...
Svar
19
· Visningar
1 192
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Den första tråden
  • Masked Singer 2024
  • Min ekonomi

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp