linnvb

Trådstartare
2016171244241432975533_sbig.jpg
Hej. Jag är ny med att använda magplatta och därför undrar jag om ni tycker att magplattan ser ut att sitta bra? Tänka pga fästena på sidorna på magplattan och vad brukar man använda de till?
2016171237517841975533_sbig.jpg
 
Senast ändrad:
Hej. Jag är ny med att använda magplatta och därför undrar jag om ni tycker att magplattan ser ut att sitta bra? Tänka pga fästena på sidorna på magplattan och vad brukar man använda de till?

Jag tycker att den ser ut att sitta bra.
Längden kanske känns kort? Eller så är det resåren som känns lång.
Det vet du bäst själv, om längden är rätt. :)

Ringarna på sidan används som nämnt ovan till inspänningar som graman/halsförlängare etc. Vissa föredrar att fästa dem i sidorna istället för mellan frambenen.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: Fibusen
·
Utrustning Idag lånade jag en bomlös sadel till min häst. Jag använde min vanliga sadelgjord (helt i läder med fast resår på sidorna) till och...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 416
Senast: kurakosz
·
Utrustning Hej! Står lite i valet och kvalet på om jag Hööks eksemtäcke skulle kunna vara en idé, det som heter Shield nånting. Köpte ett Fly...
Svar
3
· Visningar
627
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp