Maila Skatteverket

Nebraska

Trådstartare
Har mailat Skatteverket och ställt en fråga. Det har nu gått fyra dagar utan svar. Är det vanligt eller kan mitt mail ha försvunnit i cyberrymden? Har dock fått ett bekräftelsemail första dagen.
 
Det lär ta tid. Jag har visserligen aldrig mailat dem själv, men ringt ett antal gånger och aldrig upplevt en telefonkö kortare än 20 min, så de har nog en del att göra.

Behöver du snabbare svar föreslår jag att ringa istället.
 
Har mailat Skatteverket och ställt en fråga. Det har nu gått fyra dagar utan svar. Är det vanligt eller kan mitt mail ha försvunnit i cyberrymden? Har dock fått ett bekräftelsemail första dagen.

Det är inte ovanligt att det tar ett par dar. Om din fråga är så svår att någon processförare behöver svara t ex så kan det ta ett par dar till.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 216
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 768
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Fick min tensapparat idag glömde att ställa en fråga och tänkte om någon här vet. Det står att man kan behandla max tre gånger per dag...
Svar
0
· Visningar
257
Samhälle Fråga till er som varit på evenemang med väskförbud. Hur tycker ni det fungerar både för egen del och hur meningsfullt det är.. Har det...
2
Svar
27
· Visningar
1 761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp