Majsorm. Fakta

H

Hekate

Har sökt på nätet efter fakta om majsormar. Tycker många verkar okej men vill ha en sida där det är garanterat bra info. Allt från hur den lever i vilt tillstån till hur man skall sköta den. Allt!

Någon som vet?
 
Sök på cornsnake eller det latinska namnet elaphe guttata guttata på någon sökmotor.Mycket bra info om reptiler finner du på repti.net.Är inte så jätteduktig på majsorm men vet att dom är lättskötta,blir som max 180 cm långa,vanligast 80-140 som fullvuxna.Finns i många fina färger.
Lycka till MVH Rex
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hej! Hoppas på att det finns någon hamsterkunnig här inne, försöker läsa på så mycket som möjligt men min kunskap räcker inte till just...
Svar
4
· Visningar
1 187
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 758
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag har strösökt några andra tjänster mest pga. tristess på mitt jobb. Men hur ska man kunna bestämma sig? Där jag jobbar nu är ett...
2
Svar
39
· Visningar
2 385
Senast: Mois
·
Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp