Makeover - stol

Agapi

Trådstartare
I somras köpte jag och sambon en stol för 30-40 kr. Silvermålad med grisrosa stolsdyna, superläckert :D
Målade den vit och satte dit ett nytt tyg. Vad tycks?

Före:
BildH2266.jpg


Efter:
Jul316.jpg


Jag är jättenöjd, jag kan inte sluta titta på den :D Nu vill jag bara köpa fler billiga möbler och göra om, det är ju jättekul! :)
 
Sv: Makeover - stol

Jättefint, dock hade jag valt ett lite roligare tyg :).
 
Sv: Makeover - stol

Kitschfantasten asfalt tycker att den var coolare innan. :p

Men jäkligt snyggt blev det! Och visst är det roligt att fynda och göra om. :laugh:
 
Sv: Makeover - stol

Kul förvandling! Blir så inspirerad när folk gör second handfynd och gör något coolt av det.
Sedan råkar kanske jag tycka att silver var snyggare. :angel: Men den "nya" stolen passar säkert som handen i handsken i ert stilrena hem. :)
 
Sv: Makeover - stol

fint det blev! håller själv på o målar mitt blocket fynd vitt.
(4 trästolar för 100:-) ska se om jag kan hitta en bild, behöver tips på dynor till dom..
 
Sv: Makeover - stol

Hihi...jag är också kitchig nog att tycka den var läcker innan :D men den passar säkert bättre i ert hem nu...och det blev verkligen en förvandling :bow:

Jag gjorde en stolförvandling åt "andra hållet" (från enkelt till kitch) som jag blev jättenöjd med.
(gjorde en tråd om det då, som finns här, om nån vill kika)

Visst är det superkul att fixa med loppisfynd :banana:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 154
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har skrivit mindre än jag har velat den sista tiden. Skrivandet är ju så välgörande för mig, jag skulle gärna vilja skriva mer...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag inser att jag behöver en radikal kostomläggning, men framför allt behöver jag råd och tips. Jag är relativt intresserad av...
2
Svar
38
· Visningar
3 880
Senast: Blueberry
·
Hemmet Jag har planerat att lackera mina träköksluckor vita länge nu och imorse satte jag igång. Gjorde precis som dem sa i målaraffären, att...
Svar
9
· Visningar
3 105
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp