Måla på laminat?

aiquen

Trådstartare
Jag har ett boklaminerat datorbord som jag har lust att måla vitt. Dock är jag lite osäker på om det skulle gå med tanke på att bordet är laminerat? Det är ju lite svårt att slipa till en "målningsbar" yta om man säger så. Men kanske skulle det gå att få färgen att fästa och täcka bra ändå, om jag bara grundar ordentligt först? Vad tror ni?
 
Sv: Måla på laminat?

Det finns en form av grundfärg som är till för att greppa tag på glatta ytor. Använde sådan för att måla ett lackat träbord, det bet hur bra som helst!
 
Sv: Måla på laminat?

Det låter ju perfekt! Jag får bege mig till en affär och se om jag kan få tag i den färgen. :laugh:
 

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 691
Senast: Pilot
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 945
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 610
Senast: fejko
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 074
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp