Måla transport invändigt

Alsispersson

Trådstartare
Hej! Nu har vi köpt en gammal Umesläp och tänkt fixa till lite. Golvet är fint och behöver inte bytas, men mycket annat är i behov av vård. Slipat rostiga bommar o sådant och ska måla de skopsvart. Skärmarna ska också bli svarta. Men nu när väggarna är i brunt plyfa så blir det en väldigt mörk känsla. Tänker mig vitt inuti istället.
Vilken färg? Fäster det och kommer det hålla? Annars kanske det finns något annat vitt material att byta ut med eller sätta över.
Några tips?:)
Det ska helst inte bli så dyrt.
/en som inte har erfarenhet av att renovera transporter
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 459
Senast: Ajda
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 427
Senast: Ullmerkott
·
Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 856
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Vi håller på att renovera ett av våra badrum (eller ja, hantverkarna gör det). Vi ska ha halvkaklat i en del av badrummet och sen hade...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp