Målarböcker för vuxna

Låg hemma med feber igår så kanske slarvade lite men senaste bilden är denna: :)
12605375_10153435861921376_7894458075375983961_o.jpg
 
Låg hemma med feber igår så kanske slarvade lite men senaste bilden är denna: :)
12605375_10153435861921376_7894458075375983961_o.jpg
Vad spännande att bilderna kan bli så olika, min version av den där ser heeelt annorlunda ut :p får ta bild sen, den är hos karln för tillfället å jag ska inte dit förrän torsdag kväll tror jag.
 
Vad spännande att bilderna kan bli så olika, min version av den där ser heeelt annorlunda ut :p får ta bild sen, den är hos karln för tillfället å jag ska inte dit förrän torsdag kväll tror jag.

Ja, gör gärna det! Det kan ju bli totalt annorlunda beroende på färgvalen.
 
Jag är nästan lite sugen på att testa färglägga bilder. Men samtidigt så är det ganska roligt att få göra skisser och arbeta utifrån dem och göra bilderna helt själv. ;)
 
Låg hemma med feber igår så kanske slarvade lite men senaste bilden är denna: :)
12605375_10153435861921376_7894458075375983961_o.jpg

Tycker det blir så fint när man målar mer fantasifullt! Själv har jag svårt att tänka utanför boxen, kråkan jag gjorde (tidigare i tråden) är helt klart ett undantag. Men jag försöker :)

Sen så får jag lite prestationsångest när "alla andra" gör finare än jag själv :angel:
 
Tycker det blir så fint när man målar mer fantasifullt! Själv har jag svårt att tänka utanför boxen, kråkan jag gjorde (tidigare i tråden) är helt klart ett undantag. Men jag försöker :)

Sen så får jag lite prestationsångest när "alla andra" gör finare än jag själv :angel:
Jag är den som bara målar fantasifullt tror jag :angel: Mina träd är gärna rosa, blå, turkos, gula osv :rofl: Flugsvampar blir oftast röda dock av nån anledning medan allt annat kan få vilken färg som helst haha :rofl:
 
Jag är den som bara målar fantasifullt tror jag :angel: Mina träd är gärna rosa, blå, turkos, gula osv :rofl: Flugsvampar blir oftast röda dock av nån anledning medan allt annat kan få vilken färg som helst haha :rofl:

Men jag gillar det! Som bilden du lade upp från animorphia! :up:
Mina träd är alltid bruna i olika nyanser med gröna/gula/orangea/röda blad i olika nyanser. Svamparna däremot kan jag freestayla lite mer och göra både rosa, lila och turkosa.

Måste hitta någon bra tjänst/app att ladda upp bilder på så jag kan lägga in några bilder :) photobucket har gått bananas helt och hållet :cautious:
 
Men jag gillar det! Som bilden du lade upp från animorphia! :up:
Mina träd är alltid bruna i olika nyanser med gröna/gula/orangea/röda blad i olika nyanser. Svamparna däremot kan jag freestayla lite mer och göra både rosa, lila och turkosa.

Måste hitta någon bra tjänst/app att ladda upp bilder på så jag kan lägga in några bilder :) photobucket har gått bananas helt och hållet :cautious:
Tycker "vanliga" träd är fina också, men så mycket roligare att vara crazy! :p Kan vara lite ovant i början men sen kommer man igång.

Jag brukar använda Instagram, sen dela på fb, och sen göra bilden offentlig, sen dela här... Omständigt som sjutton :meh: Så kommer du på nån bra app eller så så hjota till :grin:
 
Tycker det blir så fint när man målar mer fantasifullt! Själv har jag svårt att tänka utanför boxen, kråkan jag gjorde (tidigare i tråden) är helt klart ett undantag. Men jag försöker :)

Sen så får jag lite prestationsångest när "alla andra" gör finare än jag själv :angel:

Jag har googlat lite för att få inspiration och sedan fyllt i resten efter eget huvud. Men skönt att få lite inspiration gällande olika färger. :up: Dock kan man verkligen få prestationsångest när man googlar då nätet är fyllt med konstnärer.
 
Tycker "vanliga" träd är fina också, men så mycket roligare att vara crazy! :p Kan vara lite ovant i början men sen kommer man igång.

Jag brukar använda Instagram, sen dela på fb, och sen göra bilden offentlig, sen dela här... Omständigt som sjutton :meh: Så kommer du på nån bra app eller så så hjota till :grin:

Om du högerklickar på instagrambilden på datorn så kan du ta "visa källa", sedan hämta bildlänken därifrån och lägga in den här :) Jag brukar snabbsöka (ctrl+F) på .jpg för att hitta bildlänken snabbt, men den brukar ligga på typ rad 170-ish.
 
Tycker "vanliga" träd är fina också, men så mycket roligare att vara crazy! :p Kan vara lite ovant i början men sen kommer man igång.

Jag brukar använda Instagram, sen dela på fb, och sen göra bilden offentlig, sen dela här... Omständigt som sjutton :meh: Så kommer du på nån bra app eller så så hjota till :grin:

Nu har ju jag inte fb då :angel: undrar om man kan dela bilder från instagram trots privatkonto? (Vet du @AraSlei ?)
Men jag hojtar om jag hittar något ;)
 
Jag har googlat lite för att få inspiration och sedan fyllt i resten efter eget huvud. Men skönt att få lite inspiration gällande olika färger. :up: Dock kan man verkligen få prestationsångest när man googlar då nätet är fyllt med konstnärer.

Ja det har jag också gjort och en del är så kreativa att jag vill gömma min målarbok och aldrig ta fram den igen :o
Men jag målar på ändå, brukar försöka tänka bort det andra har gjort och låtsas att jag är världsbäst :p målar ju för min skull :)
 

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 135
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 868
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp