Målarböcker för vuxna

Tyckte de passa bra nu i juldagarna
20181230_141301.jpg
 
Vilka härliga färger @Trott :love:
Kul också att någon till spammar tråden och inte bara jag :angel:;)

(Fortsätter på samma ”knapp”)
Tycker det är tråkigt att den stora ”hypen” med målarböcker försvann från butikerna. Utbudet på målarböcker har blivit minimalt och det är egentligen inget nytt som kommer in i affärerna utan man blir lite tvingad att handla via nätet, se om det är någon har lagt ut på youtube där de bläddrar i boken och sedan hoppas att boken är tillbelåtenhet när den kommer.
 
Vilka härliga färger @Trott :love:
Kul också att någon till spammar tråden och inte bara jag :angel:;)

(Fortsätter på samma ”knapp”)
Tycker det är tråkigt att den stora ”hypen” med målarböcker försvann från butikerna. Utbudet på målarböcker har blivit minimalt och det är egentligen inget nytt som kommer in i affärerna utan man blir lite tvingad att handla via nätet, se om det är någon har lagt ut på youtube där de bläddrar i boken och sedan hoppas att boken är tillbelåtenhet när den kommer.
Tack!
Ja, det har blivit tråkigt utbud, det håller jag med om. Tycker inte heller om att köpa utan att kunna se.
 
Tycker det är tråkigt att den stora ”hypen” med målarböcker försvann från butikerna. Utbudet på målarböcker har blivit minimalt och det är egentligen inget nytt som kommer in i affärerna utan man blir lite tvingad att handla via nätet, se om det är någon har lagt ut på youtube där de bläddrar i boken och sedan hoppas att boken är tillbelåtenhet när den kommer.
Håller med!
Jag vill känna och klämma på papperskvalitén, se hur bilderna är gjorda (hatar tjocka streck...) mm. Det är bara JB jag törs köpa direkt från nätet eftersom jag redan har ett gäng från henne och "vet" att jag gillar det ;) Men om jag vill köpa från någon "ny" :nailbiting:

Hoppas att trenden håller i sig ett tag till, för innan det "small till" så hade jag verkligen besvärligt med att hitta något som jag kunde färglägga i. Jag har alltid gillat att färglägga, men är usel på att rita själv... :o
 
Håller med!
Jag vill känna och klämma på papperskvalitén, se hur bilderna är gjorda (hatar tjocka streck...) mm. Det är bara JB jag törs köpa direkt från nätet eftersom jag redan har ett gäng från henne och "vet" att jag gillar det ;) Men om jag vill köpa från någon "ny" :nailbiting:

Hoppas att trenden håller i sig ett tag till, för innan det "small till" så hade jag verkligen besvärligt med att hitta något som jag kunde färglägga i. Jag har alltid gillat att färglägga, men är usel på att rita själv... :o
Åh jag är lite trött på Johanna. Tycker många bilder blir samma lika med hennes blommor och blad så jag har inte köpt hennes world of flowers.
Hittade en amerikanska som gör sjöjungfruar, älvor och gnomes/vättar/tomtar som jag är väldigt förtjust i och sen har vi ju @Lena Furberg 😍

Det är omständigare att köpa målarböcker nu, helt klart! Men trenden verkar bara ha sjunkit i Sverige för på insta får jag fortfarande upp lika mycket från olika ”färgläggare” :)
 
Klickade hem några böcker på grund av den här tråden och bokreaslutspurten.
DSC_4465.JPG
Nu får vi se om jag gillar dem. Jag har hittills hållt mig till böcker jag hittat i mataffären eller bokhandeln och haft svårt att hitta sånt jag gillar. Jag är rätt kräsen. Så jag hoppas att dessa passar mig. Får väl ge bort dem annars...eller spara till dottern.
 

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 121
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 781
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp