Mallis i oktober

WBanna

Trådstartare
Vi fundrar på att åka till Alcudia den 30 september och stanna i en vecka. Jag har googlat en del och hittat lite olika bud angående hur vädret brukar vara den tiden på året, men vad har ni för erfarenheter?
 
Mina vänner har sommarhus utanför Palma och de åker ofta dit långt in i november för sol och bad :) Kan tänka mig att det är kyligare på kvällarna men vattnet ska vara varmt fortfarande!
 
Mina vänner har sommarhus utanför Palma och de åker ofta dit långt in i november för sol och bad :) Kan tänka mig att det är kyligare på kvällarna men vattnet ska vara varmt fortfarande!

Det låter ju väldigt bra. Tack! :)
 
Hej! Vi var i utanför Palma i mitten av oktober förra året. Kanonvecka med sol o bad. Lite halvkallt i havet o svala kvällar så en tröja satt inte fel.
Året före var vi på cypern i en vecka vid samma tidpunkt. Mycket varmare o ca 28 grader i havet.
 
Vi var i palma första veckan i oktober för några år sedan. Fint väder de första dagarna, ca 25 grader varmt och minst lika varmt i havet. Andra halvan av veckan svalare, ner mot 20 grader, blåsigt och lite molnigt.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
303
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
620
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
469
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp